Geen producten (0)

Er zijn verschillende dieet schema’s die men kan volgen met een eiwitdieet. Hierbij is het heel belangrijk dat u kiest voor een dieet wat bij u past. Het Reasons eiwitdieet kunt u bij alle diëten gebruiken. Hierbij geven we zelf wel meer voorkeur aan het ene dieet dan boven het andere eiwitdieet.

Overzicht diëten en dieet schema’s

  • 4 stappen dieet
  • 3.2.2. dieet
  • Dr. Frank Dieet
  • Cambridge Dieet
  • Atkins dieet
  • Montignac
  • Sonja Bakker Dieet

Naar onze mening is het 4 stappen dieet een van de best te volgen eiwit diëten. Dit eiwitdieet bestaat uit 4 stappen.

4 stappen eiwit dieet

Stap 1: vervangt u alle maaltijden door het Reasons eiwitdieet. Daarnaast mag u nog diverse snacks gedurende de dag nuttigen.

Stap 2: u vervangt het ontbijt en lunch door Reasons eiwitdieet. Het dinner / avondeten bestaat uit een caloriearme maaltijd. Daarnaast mag u nog diverse snacks gedurende de dag nuttigen.

Stap 3: vervang 3 dagen in de week alle maaltijden door Reasons eiwitdieet. Daarnaast mag u nog diverse snacks gedurende de dag nuttigen. De overige dagen eet u normaal (met mate) en nuttigd u s’ avonds een caloriearme maaltijd.

Stap 4: vervangt ieder maandag alle maaltijden door Reasons eiwitdieet. Daarnaast mag u nog diverse snacks gedurende de dag nuttigen. Dit wordt dan de zogenaamde balansdag.

Uitgebreide informatie en dieet schema’s van het vier stappen dieet vind u op de volgende pagina 4 stappen eiwitdieet

Naast de uitgebreide informtie ovr het 4 stappen eiwitdieet vind u vele voorbeelden van caloriearme recepten op onze website. voorbeelden van caloriearme recepten vint u de de volgende pagina caloriearme recepten

Dr. Frank dieet
Het Dr. Frank Dieet zorgt er voor dat.
1. De eiwitten die je binnen krijgt verzadigend werken, dit betekent met andere woorden dat het hongergevoel niet terugkomt.
2. Het verbranden van vet heeft niet tot gevolg dat de spiermassa verdwijnt.

Het dr. Frank dieet is dus bevorderlijk voor het afvallen maar tegelijk zorgt het ook dat de behaalde resultaten makkelijker worden behouden. De spieren worden niet afgebroken. Hiermee voorkom je het beroemde jojo- effect. Wil je het jojo- effect definitief aanpakken dan betekent dat dat je ook je levensstijl moet veranderen.

Hoe werkt een eiwit dieet precies?
Je valt makkelijker af met het gebruikt van eiwitten al of niet in combinatie met koolhydraatarme voeding. Zoals eerder gezegd geven eiwitten het verzadigende gevoel dat zorgt dat je vol zit en ze behouden je spiermassa tijdens het afvallen. Dit is essentieel omdat de spieren de grootste energie verbruikers zijn van het menselijk lichaam. De reden dat mannen eerder afvallen dan vrouwen is dus dat mannen meer spiermassa hebben dan vrouwen.

Uitgebreide informatie van het Dr. Frank dieet vind u op de volgende pagina Dr. Frank dieet

Cambridge Dieet
Het Cambridge dieet is een zeer effectieve manier om af te vallen. Het Cambridge dieet bevat hoogwaardige eiwitten en drie maaltijden van Cambridge leveren alle vitamines en mineralen die uw lichaam dagelijks nodig heeft.
Het Cambridge dieet vervangt al uw normale voeding. Elke dieetmaaltijd bevat 154 of 157 calorieën. Dit lage calorieniveau heeft tot gevolg dat je snel afvalt en dus in een korte tijd je streefgewicht zal bereiken.

Dit kunt ook met Reasons eiwitdieet. Dit doet u door de half volle melk te vervangen door mager yoghurt of water.

Het Cambridge dieet is een crash dieet. Wij zijn geen voorstander van een crash dieet, omdat dat een crash dieet er voor kan zorgen dat je lichaam op een soort reserve staand springt en hierdoor veel minder calorieën gaat verbruiken. Daarnaast kan men hierdoor ook erg futloos worden.

Uitgebreide informatie van het Cambridge dieet vind u op de volgende pagina Cambridge dieet

Atkins dieet
Het Atkins dieet werd ontwikkeld door Robert Atkins, van oorsprong een hartspecialist. Atkins specialiseerde zich als cardioloog op mensen met overgewicht. Hiervoor ontwikkelde hij een dieet dat nog altijd zijn naam draagt: het Atkins dieet.

Het Atkins dieet wijkt af van veel traditionele diëten. Volgens Dr.  Atkins maakt het niet uit hoeveel eiwitten en vet je binnenkrijgt. Zolang je maar in de gaten houdt hoeveel koolhydraten je eet. Atkins gaat ervan uit dat overgewicht te maken heeft met een storing in de stofwisseling. Het hormoon insuline is hierbij de grote boosdoener.

Dit dieet is uitstekend te volgen met Reasons eiwitdieet. Dit omdat de eiwit shakes weinig koolhydraten bevatten.

Uitgebreide informatie van het Atkins dieet vind u op de volgende pagina Atkins dieet

Montignac
Het naar Michel Montignac genoemde dieet bracht bij de introductie in de jaren negentig een schokgolf te weeg. Alles mogen eten en toch afvallen? Veel mensen konden niet geloven dat het werkte. Maar je verliest inderdaad snel veel gewicht met de Montignac methode. Toch is het Montignac dieet niet onomstreden.

Het Montignac dieet stelt dat je dik wordt van een combinatie van vet en bepaalde 'slechte' koolhydraten. De duidelijke stelregel van dit dieet is dan ook: kies voor goede koolhydraten en laat de slechte staan.

Reasons eiwitdieet bevat allen de goede koolhydraten. Hierdoor is het ook uitstekend te gebruiken met het Montignac dieet

Naast deze diëten zijn er tal van andere diëten waarbij onze Slim System eiwit dieet uitstekend kunt gebruiken

Naast dat ons Reasons eiwitdieet met bijna alle diëten kunt gebruiken is het ook nog het voordeligste dieet van Nederland.

Uitgebreide informatie van het Montignac dieet vind u op de volgende pagina Montignac dieet

Prijsvergelijk producten:

Reasons Eiwitdieet (18 maaltijden) € 13,95

Proti Plus van Modifast (18 maaltijden) € 26,95
Power Slim € 2,50 per shake = 18x 2,50 = € 45,-
Herbalife (20 maaltijden) € 45,-
Cambridge € 2,30 per shake = 18x 2,30 = € 41,40
Dieet Pro (20 maaltijden) € 29,95
K-Slim (18 maaltijden) € 35,-

Hierboven genoemde prijzen zijn verkoop advies prijzen incl. btw.