Geen producten (0)

Reasons 4 stappen eiwitdieet

Wij bieden u de mogelijkheid om at te slanken in 4 stappen. Het grote voordeel voor u van dit dieet is dat u zelf kunt bepalen of u begint met stap 1 of stap 2.

  • Stap 1: 
    3 maaltijden per dag vervangen door Reasons eiwitdieet
  • Stap 2:
    2 maaltijden per dag vervangen door Reasons eiwitdieet
  • Stap 3:
    1 maaltijd per dag vervangen door Reasons eiwitdieet
  • Stap 4:
    Gewichtsstabilisatie

Stap 1:
Stap 1 is de strengste manier waarbij u 3 maaltijden per dag vervangt. Door deze stap heeft u wel de meeste kans op snel resultaat. De eerste dagen zullen voor u misschien wat moeilijker zijn om vol te houden, maar het resultaat zal u beslist voldoending geven.

Dieetschema
Ontbijt                          Reasons eiwitdieet
Tussendoortje Reasons L-carnitine reep
Lunch Reasons eiwitdieet
Tussendoortje Reasons L-carnitine reep of rauwkost
Diner Reasons eiwitdieet


Stap 2:
Als u stap 1 te streng vindt, kunt u beginnen bij stap 2. Deze stap is eenvoudiger vol te houden, doordat u 's avonds een caloriearme maaltijd mag eten. Deze stap geeft u een goed resultaat. Het merendeel van onze klanten verkiest deze stap, omdat het eenvoudig is vol te houden, en ook een heel mooi resultaat opleverd.

Dieetschema
Ontbijt                          Reasons eiwitdieet
Tussendoortje Reasons L-carnitine reep
Lunch Reasons eiwitdieet
Tussendoortje Reasons L-carnitine reep of rauwkost
Diner Caloriearme maaltijd


Stap 3:
Deze stap is minder effectief dan stap 1 en stap 2. Toch kunt u nog steeds een mooi resultaat verwachten.

Dieetschema
Ontbijt                            Reasons eiwitdieet
Tussendoortje Reasons L-carnitine reep
Lunch Reasons eiwitdieet
Tussendoortje Reasons L-carnitine reep of rauwkost
Diner Vervang 3 a 4 avondmaaltjiden
  door Reasons eiwitdieet. De overige
  dagen kiest u een caloriearme maaltijd


Stap 4:
Dit is de laatste stap. Deze stap loopt eigenlijk de hele tijd door, nadat u bent gestopt met de intensievere stappen. Deze stap is bedoeld om uw streefgewicht te behouden, deze dag wordt uw balansdag.. Volg een dag in de week, bij voorkeur op maandag, de onderstaande dagindeling:

Dieetschema
Ontbijt                          Reasons eiwitdieet
Tussendoortje Reasons L-carnitine reep
Lunch Reasons eiwitdieet
Tussendoortje Reasons L-carnitine reep of rauwkost
Diner Caloriearme maaltijd


Adviezen en tips

Naast de bovenstaande schema's hebben we ook nog een aantal overige tips op het gebied van gezondheid. De adviezen dragen bij aan een nog gezondere leefstijl zowel tijdens als na het dieet. 

Drinken
Drink zoveel mogelijk water, ongezoete thee of koffie. Tijdens het dieet kunt u ter afwisseling Reasons Aqua Diet en Reasons Mega Burner drinken. De Reasons drinks kunt u ook na het dieet blijven nuttigen. Ze zijn niet alleen lekker, maar ook gewenst tijdens het dieet.

Bewegen
We adviseren u om minimaal ongeveer 15 minuten per dag te bewegen. Dit is goed voor uw lichaam en dus voor uw gezondheid. Dit bewegen hoeft niet heel intensief te zijn. Iedere dag een rondje wandelen of fietsen is al voldoende. Deze kleine inspanningen zorgen ervoor dat u zich vitaler voelt.